Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Selasa, 18 Januari 2011

Angkara Banjir.....

PANAS oh kamarin. Gara-gara banjir di Australia bayaran elaun hendak disegerakan. Minggu lalu si Uzai ada tanya juga tapi saya cakap rasanya nda bulih sebab bayaran berjadual. Tapi saya pun nda tanya bank. Saya malas. Pagi kamarin si Munirah tu tanya saya. After that dia cakap akan tanya dengan si Nazarie. Lepas tu saya pun call Cimbkl si Zurini tu. Dia kata boleh. huhuhu..... during i spoke with her si Nazarie tu muncul. wow!.. yang nda best tu dia siap cakap...'bagitau Zurini minta segerakan payment tu. Kalau tak saya akan call En. Rosli'... So i pass the phone to him. Ugut nampak. Tak taulah si Zurini dengar ke tak apa yang dia cakap. Nda suka saya style begitu. Lain-lain saja. Main sergah-sergah pula. Macam BUSUL NARAGAS!...

mkbs - 'ada pegawai rasa tercabar dengan orang bawahan berpengalaman...'...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou