Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 7 Januari 2011

Malam ini...

Malam ni adalah malam apresiasi Bahagian Pembangunan Modal Insan 2010. Tema merah hitam. Saya hentam jer... Harapan saya adalah semoga boleh dapat cabutan bertuah. Dah lama tak menang. Nak juga dapat hadiah. huhuhu.... Tapi nda bulihlah simpan harapan tinggi. Nanti kalu nda dapat kecewa pula...hahaha.... Sebenarnya malas nak pi tapi nak mencuba kata urang manalah tau dapat cabutan bertuah. Hantam sajalah. Yang bikin malu menumpang kereta urang ba. huhuhu.... Satu lagi yang bikin malu about the show. My name in at first but after that saya nda datang latihan. Saya pula buat nda tau ja pada hari-hari seterusnya. Ketua kumpulan pun tak cakap apa-apa. Yang menjengkelkan saya tak say 'sorry' pun. Buruk kan perangai saya? Mau kena tampar kali. Saya berharap durang akan lupa tentang saya. Seperti saya nda pernah wujud. Harapan saya juga durang akan memaafkan saya. Tolong jangan simpan dalam hati....


mkbs - malam ni terlepas drama korea 'he's beautiful'. Kecewanya. Tapi sebab malam ni bukan the last episod nda apalah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou