Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Khamis, 27 Januari 2011

I'm Here Now...


Hampir sejam saya menunggu teksi. Teksi dah ada tapi tak cukup korum. Saya dahlah lapar. Huh! Nak pi makan takut. Padan muka kelaparan. Hahaha..... Sampai di rumah lebih kurang pukul 5 petang. Penatnya. Rasa nak muntah. Bayangkan saya keluar dari rumah di Putrajaya pukul 6.40 pagi.


Yang bikin panas. Saya terpaksa beli tiket ERL ke KLIA kemudian baru beli tiket bas ke LCCT. Sampai d KLIA, tak jumpa stesen bas tu. Saya dah tak ingat. Bayangkan 3 kali saya pusing 3 orang saya tanya. Minturug oku po. Huh!!... Dah jumpa masalah pula. I just have rm50 only. Driver bus ask me down go to change. OMG!.. Nasib baik ada seorang lelaki Sabah help me to pay the ticket. Al-Hamdulilah. Lelaki tu staf Air Asia yang datang berkursus. Lelaki tu banyak bertanya about me dan sempat minta phone no. Crazy! Ingat senang-senang saya nak bagi. Nak kantoi. Semua story about me adalah tipu semata. Hahaha... Koto!!...

Mkbs - baru jumpa anak buah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou