Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Ahad, 1 Januari 2012

Coming Out


Nda sabar sa mo balik kg. Mo tingu gadis itu. Dengar kata suda semakin kurus. Hahaha.....sa juga perlu turunkan kg untuk makan banyak nanti. Huhuhu


Buku Coming Out adalah salah satu buku Danielle Steel yang terlaris. Di mana hebatnya buku ni saya tak tahu. Saya tak gemar buku ni. Saya terus membaca mencari klimaksnya, malangnya tak jumpa pun. Ataupun saya terlepas.... Entah lerr... Sepasang suami isteri yang berpisah setelah 14 tahun bersama (kalau tak silap...). Dikurniakan sepasang kembar perempuan dan seorang lelaki. Perbelanjaan anak-anak ditanggung oleh si ayah. Walaupun telah berpisah dan punya keluarga masing-masing hubungan mereka masih baik. Coming Out lebih tertumpu kepada menghadiri parti tari-menari yang mesti bagi mereka. Anak kembar seorang tidak setuju. Memujuknya bermacam-macam konflik yang timbul. Melibatkan ramai orang. Seperkara yang menarik perhatian saya tentang convert agama kristian ke yahudi. Itu pun wujud juga rupanya. Convert agama juga menjadi isu apabila berlaku konflik berkaitan anak-anak. Majlis tari-menari itu mungkin budaya mereka. Lupakan! Sekarang saya sedang membaca The Kiss. Awal cerita macam best. Tak tahulah...saya baru baca 10 page. Jangan-jangan cerita tentang kecurangan isteri. Fuh!...nak terus membaca tapi rasa mengantuk.



Mkbs ~ sa osubalan no kokito om korongou monongos langou. Panatasan po kopio. Kapanas ngawi, id suang bilik duo auhku orongou monongos. Sumoliwan moi sirang. Piowit-owit nogi di oh tawol. Witilon oku no nga atagak nopo. Andadon po sumuang bilik om mangakan nogi. Sabaron nopolah. Jan-jan balik kerja nanti ada juga yang monongos langou. Uhh.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou