Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Rabu, 12 September 2012

ANONYMOUS

Aku dalam proses menyejukkan kemarahan meredahkan kepanasan tiba2 ada pula ni anonymous muncul bagi komen. 'bahasa kurang sopan.....tapi masih boleh diperbetulkan...' Dia tu kenapa? bahasa aku kurang ajar ke...bahasa aku tunggang langgang ke....yang dia nak kisah sangat kenapa? Termakan cili ke? Terasa ke? 'kita adalah apa yang kita tulis @ cakap...' aku tahu ba.. dan itulah aku...memang aku.. luahan dalam blog ni aku yang tulis...itulah aku...apa masalahnya? Kalau nak baca...bacalah...kalau tak nak bla sajala...yang sibuk2 mo audit bahasa aku buat apa...kalau hati minda tak terbuka tak lah aku post marah tahap gaban di blog ni... tulis dalam diari tak puas hati... Hello...aku tak suruh baca blog ni tau...sendiri yang sengaja singgah membacanya... so, saya fikir dia juga perlu buka hati buka minda....agar jangan masuk campur.....


Aku memang jarang marah, sekali aku marah....ko siapa mo bagi nasihat? sekali aku marah dark side seumur hidup tidak dilupakan. Jadi jangan masuk campur!. Time aku panas aku paling pantang orang datang bagi nasihat ala-ala macam bagus sangat.

Ntah berapa ramai lagi yang dia suruh pi baca blog sy ni....mungkin semua rakan fb dia...gelabah ke? mo minta simpati orang lain kali...ada aku kisah?..... makin panas sy dibuatnya....

Aiyyooo...siti jienah sudah kembali panas....SABAR!SABAR!SABAR!SABAR!..... teringin mo tau 'tanpa nama' tu bagaimana orangnya...imannya tahap mana...tersusun indah ke bahasanya...mulut manis ke orangnya...take care ke orangnya...honest ke orangnya...penyabar ke orangnya...suka berkorban ke orangnya...rela berkorban ke orangnya...rela terkorban ke orangnya...rela dibuli ke orangnya...talian telefon Tuhan terjaga ke...tahap mana hormatnya dengan orang tua...hebat sangat ke orangnya?...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou