Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 10 Disember 2012

Babak Cinta - Tengku Aidil

Saya dengar lagu ni melalui drama bukan bidadari. Mula-mula tak ambil kisah. Sebab first of my mind is 'lagu indon ni...'. Saya fikirkan ini lagu from artis Indonesia. And and and saya tak nak dengar... Bukannya tak tahu, drama Malaysia banyak yang guna lagu tema penyanyi luar. Emmm... tapi apabila saya terbuka tv1 (tak ingat program apa...) tiba-tiba ada lagu lelaki ni... dia bersama Aweera (MOJO) berada di Sarawak. Aikk...ooohhh....ini orangnya. Hahahahaa..ketinggalan zaman. Saya suka lagu ni..jatuh cinta dengan lagu ni.... tiap-tiap malam lagu ni on air di KLfm.... So, bolehlah layan lagu ni. Huhuhuuu....



 Babak Cinta - Tengku Aidil


Engkaulah cahaya dalam hidup yang penuh kegelapannya 
Rasa kesakitan dalam dada menghilang pabila kau berada 

Cintamu kepada aku tak pernah ku rasa sebegitu 
Engkau meringankan hati ini, engkau menenangkan jiwa sepi 

Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya 
Terkunci kerna slalu terluka 
Ku ingin menjadi penutupnya 

Ku tahu kau disakiti, hatimu sedang kau melindungi 
Percayakan pada cinta ini, relakan ia berterbang tinggi 

Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya 
Terkunci kerna slalu terluka 
Ku ingin menjadi penutupnya, babak tentang pencarian cinta 
Aku untukmu sepanjang hayat 

Aku juga merasa ketakutan oh cinta 
Percayakan pada kita oohhh... 

Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya 
Terkunci kerna slalu terluka 
Ku ingin menjadi penutupnya, babak tentang pencarian cinta 
Aku untukmu sepanjang hayat 
Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya 
Terkunci kerna slalu terluka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou