Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Rabu, 12 Disember 2012

Selalu Begitu....

Bangun pagi-pagi...datang kerja awal pagi...buat kerja awal pagi...tup tup tup ....panas hati ni.. hilang mood aku. Why???...selalu saja macam ni...selalu buat begitu... kalau pun bos perap memo tu, dapat saja bagilah pada orang yang betul... walaupun hal tadi bukanlah satu kesalahan dan tiada apa-apa pun tapi hati ni tetap tak puas hati. Aku tak sukalah.....time aku kerja terhegeh-hegeh nak buat kerja aku. Time aku cuti terhegeh-hegeh nak mengelak, simpan perap kata tak sempat nak buat bagai. Hish!!!.......


mkbs - sentiasa cuba bersabar tapi kadang-kadang terlepas...dah panas..bukan senang nak sejuk...huh!!!....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou