Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 20 Mei 2013

Langkah Derita Putrajaya Mei 2013

Assalamualaikum. Pagi 19.05.2013 - saya dan rakan-rakan join acara bulanan Putrajaya iaitu Langkah Ceria Putrajaya. Kali ini saya teramat suka laluannya. Bermula di kompleks kehakiman menuju ke selekoh berdekatan MOF dan berakhir di JANM. Ibarat satu pusingan. Turun tangga dan naik tangga. Saya dan Zee pernah datang berjogging di sana. Suasananya aman udaranya segar. Tapi part yang naik tangga tu ada orang kata "ini bukan langkah ceria ni...ini langkah derita namanya"...sambil gelak-gelak. Saya suka part yang itu sebab peluh laju mengalir. Jauh perjalanan adalah 5 KM. Tapi saya kira dengan alat kiraan anlene....tak sampai pun. Tempoh perjalanan sejam. Jumlah langkah 5 ribu lebih, jarak perjalanan 4 +++ KM, kalori burn hanya 172 sahaja. Huh!.... Dapat anda bayangkan?.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou