Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 12 Julai 2013

Buka Puasa di Pullman

Al-Hamdulillah. Kenyang. Tadi saya dengan kawan-kawan pergi berbuka puasa di Pullman, Putrajaya atas jemputan Bank Islam. Terima kasih.Makanan bolehlah. Hahaaa...bolehlah bagi saya yang selera kampung. Kali ini dahsyat sungguh...dilanggar segala pantang larang. Makanan laut dihentam berlanggar dengan darat. First time juga saya makan sotong, udang, ketam, ayam sekaligus.... Saya harap perutku takkan meragam. Saya mencari makanan yang pelik... Tiada pun yang pelik. Semua makanan tu lebih kurang sama saja dengan hotel lain yang saya pernah pergi seperti Klana Resort, Hotel Lexis N. Sembilan, Tok Aman Bali Kelantan, Impiana Resort Cherating, Seri Bayu (tak ingat nama..) Pangkor, Perak.....dsbg. Tapi saya suka tempatnya - tidak semak. Tempat sembahyangnya pun bagus. Dan the really i love is ice-cream. Klana Resort telah membuatkan berat badanku meninggat mendadak.... Sekarang ni mata dah tutup dah... Rancang nak terawih sendiri....apakan daya - berat sungguh mata ini. Rasa nak tinggal dekat hotel Pullman...heheheee... Apa-apa pun hotel ni memang cantik. Kawan kata (eila) 7 bintang. Wow...ingatkan sampai 5 bintang saja.... Nak tidur betul-betul dah.... Esok sahur nanti terlepas. TERIMA KASIH SEMUA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou