Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 20 Julai 2009

Get free .....Get it..????

I'm get free ti watching 'MTQ' and drama 'Nur Kasih' because of 'ShoutAwards'. Crazy? Suddenness? Nevermind. I'm waiting, having ability for my favourite singer now 'Stacy' succeed to get a title 'Popstar Award'. Also to see international singer 'Sean Kingston'. Great? Handsome?...or...just sit front of tv. Wait and see.

The Winner goes to...
1) Rockstar Award = Bunkface
- I'm target 'Estranged' will be a winner. But nevermind. Most important MUH not a winner...hehehe
2) Fresh Tv series Award = Ghost
- My choice is 'Cinderella'. Ghost? have a great supporter or follower...
3) Favourite Radio Show Award = Flyfm morning show
4) Breakthrough Film Award = KAMI
5) Popstar Award = STACY
- Huh! beautiful choise...wonderful choose. Congratulation Stacy. 'Bulih Ba Kalau Ko'.
6) Favourite Tv Program Award = Field Trip USA
- I like 'Qhushairi'
7) Cooler Radio Announcement Award = Jay Jay
8) Hot Chick Award = Marion Counter
- Actually i vote for 'Marsha Londoh'
9) Best Screen Chemistry Award = Upin & Ipin
- Great! So cute baby.
10) Stylo Award = Dynas Mokhtar
- Congratulation. Baby passed away award get better
11) Hot Guy Award = Faizal Tahir
- I choose 'Azizan Nin' because i like him. But ok lah FT
12) Favourite Host Award = Naz
- Not bad. Why Naz use crosier (as like). Hat and crosier like correspond....hehehe...really?
13) Power Vocal Award = Jac
- My choise within 'Ct' or 'Ayu'. But ok lah. She's great you know...
14) Breakout Award = Bunkface
15) Flava Award = Joe Flizzow
16) Ultimate Award = Bunkface

* Although i'm not Shila or Nikki supporter but i like vocal both of them...(but sometimes as like ...ghost cry...)
* Among all of the award giver, i like Nor Fazura. She's so beautiful.
* Apek and Nabil so funny....as like want to knock Nabil's head...hehehe..
* Jac look like fat. May be cause she fail in Mentor 3 so eat so many for brush-up she's stress...hehehe
* I love estranged performed. Wonderful!. (what happen with Rich clothes like go away to 'tanam padi di sawah'...hehehe...(takkan musim mananam suda hehehe..)

'Sean Kingston'
Atok! is it gold? Watch, bracelet, chain, earring.... wow! If he's a slim boy.... SK and Aizat look like equal. hehehe.... Aizat you don't angry ye... you 'a little bit' handsome more than 'SK'. Huhuhu... oh my god. All of audience look like ...'interject histeria'.

* congratulation for Bunkface get a big winner. Go Through!!

SO ; ntah betul tidak tu inglish sy. i'm learn ka diolo....punya susah mau tulis....sampai sy termimpi-mimpi....hehehe....


Seronok menonton drama korea 'within world'. Saya terkedu seketika. Dialog 'suka pada semua lelaki kacak, memang tidak matang langsung'. Mendengar dialog tu tersentap hati saya (terasa siut...) Difikir-fikir saya tergolong dalam orang yang tidak matang...? sebab saya memang suka semua lelaki yang kacak (handsome). Apalagi jika dapat berkomunikasi dengan mereka. Itu satu kepuasan bagi saya. Tapi saya tidak berniat untuk bercinta dengan mereka. Saya suka begitu-begitu saja. Tapi kalau betul-betul bertemu jodoh dengan yang kacak, apa salahnya kan? Nasib baik saya belum pernah berjumpa dengan pengemis kacak....hehehe... Ketika anda menolak cinta seseorang anda diminta memberi 10 sebab kenapa cintanya ditolak.....nak jawab apa ya..????


Majlis Tilawah al-Quran peringkat kebangsaan kali ke 52 yang berlangsung di Universiti Petronas, Perak yang bertemakan 'Wahdah Pemangkin Khairah Ummah' melabuhkan tirainya.

Qari
1) Awangku Omar Asfuaddin Awang Hamdan (Sarawak) = 81%
2) Anuar Hasin (Perak) = 80.33%
3) Abdullah Abdul Wahid (Sabah) = 79.67%

Qariah
1) Sharifah Khasif Fadzilah Syed Mohd Badiuzzaman (Perak) = 80%
2) Nor Azrah Bt Ayub (Johor) = 79.67%
3) Normalina Bt Alias (WP) = 76.33%

SO : pertama kali sy makan nasi goreng sardin. Sedap siut... Sy habiskan 3 pinggan. Percaya ka? hehehe....urang sabah bilang 'perut baladar'.

Pagi-pagi lagi saya pergi cari berita minggu untuk tengok keputusan APM 2009 di Jakarta. Al-maklumlah tiada astro (kesian kan...) Saya mengharapkan kemenangan Faizal Tahir dan Stacy. Namun yang menang Siti Nurhaliza, Ayu dan Aizat. Tidak mengapalah kerana Stacy dan Faizal Tahir sudah menang di ShoutAward jumaat lalu. Ok lah. Tahniah semua. Saya tahniah-tahniah sama orang... kitaorang ni boleh menang ke main batu seremban tahun ni... tengok macam senang bila main hampeh... Saya harap saya boleh main dengan baik. Kalau boleh tahun ini BMI mesti jadi juara. Manalah tahu tahun ini adalah tahun terakhir saya berkhidmat di JPA. (i hope so..) kenalah tinggalkan kenangan manis sebelum pergi. (Insya-Allah)

MKBS : Wow! tingginya Miss World 2007 dari China. Kalau saya berdiri sebelah dia mungkin saya di paras pinggang saja?????....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou