Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Selasa, 28 Julai 2009

Dinner Di Pullman Putrajaya

Semalam 27 julai saya berkesempatan menghadirkan diri 'dinner' sempena majlis penutupan BMCC bertempat di Pullman, Putrajaya.


  • First time menjejakkan kaki ke Pullman. Wow! memang cantik tempat tu. Macam kat overseas. Cuma sekarang ni belum siap sepenuhnya. Tapi sayangnya saya tidak sempat tangkap gambar sebab bateri handphone dah 'weak'. Lagipun hari dah malam.
  • 'Serve' kira o.k lah. Makanan pun bolehlah tahan. Tapi pening dengan bau 'servant' india tu. Dah lah kaut nasi tumpah kat baju aku...but nevermind boleh dimaafkan.
  • Muzik pula adusss...tak masuk aku. Penyanyi jemputan 'Redza Salleh' (yang nda popular tu..) Lagunya saya tidak suka langsung. Dahlah nyanyi tak henti-henti dengan bau india tu...bergabung nah 'migrain' mari terus. Lagipun saya tidak pernah hadir 'dinner' semacam ini. Saya biasa hadir 'dinner' yang berkaitan dengan keagamaan. Lagu-lagu yang didendangkan lagu nasyid, qashidah, marhaban...kepala pun nda pening. Nampaknya saya nda sesuailah hadir 'dinner' ala-ala British ni....
  • Biasa 'dinner' majlis menjamu selera di penghujung majlis. Ini ada kelainan pula. Makan dulu baru ucapan dan penyampaian 'awards'. Apalagi mengantuklah saya...dah kenyang kan...

Sampai rumah jam 11.02 malam. Penat pula padahal tak buat kerja sangat pun. Apalagi urusetia kesian durang.

so : Congratulation buat Emeer Juara program realiti Oh Lala.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou