Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 25 Mei 2012

American Idol 2012

Phillip Phillips - Juara American Idol 2012. Walaupun tak minat tapi saya akuilah dia ni memang kreatif dan bernyawa di atas pentas. Penyanyi sejati kata Randy Jackson. Hahahahaaaa....... Paling saya respect tengah sakit pun boleh saja buat persembahan. Perjalanan diteruskan. Mantap!... Dikhabarkan Phillip akan ke LA untuk menjalani pembedahan buah pinggang (batu karang).

Jessica Sanchez - Naib juara. Baru berusia 16 tahun. Vokal dan persembahan matang di atas pentas memang hebat.

Hee Jun Han - Satu-satunya peserta AI berasal dari Korea. Sebenarnya dia adalah pilihan saya. Saya suka tone suaranya dan watak funny spontannya. Namun nasib tidak menyebelahinya.






Rancang esok nak pi tengok hari belia tapi....ntah lerrr....tengok mood lah... tapi teringin nak pi... belum pernah hadir lagi...mesti seronok jalan-jalan menyusuri lorong-lorong jalan yang diserabuti orang ramai...sekali-sekala apa salahnya kan.... sekarang ni tekak rasa pedih like terhiris benda tajam..makan sayur keledek. OMG!... harap-harap tak demam. Dan yang menyeronokkan kawan sebelah belanja makan aiskrim strawberi... ma kasih yee....sedapnyerrrr....heheheheee........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou