Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Selasa, 1 Mei 2012

Sama


Wajah Muhamad Izrar. Itu muka hampir serupa dengan anak adik yang seorang lagi. Cuma berbeza jantina. Hahaha..... Hope sihat selamanya. Insya-Allah.
Hari ni saya rehat sungguh. Tidur siang 4 jam. Jadi kelawar dah.... Macam mana mo lawan kemalasan ni.... Semuanya malas...tidur rajin pula. Emmm...cuaca teramat panas. Dan now seperti ada tanda-tanda mo hujan. Itu kilat mengilau samaitu guntur main dram. Benci saya dingar. Koinggolou tulu. Saya panas ngawi dingar rumah lain pintu gedegang-gedegang ditiup angin. Ishh...durang tidak pandai tutup kaitu. Bising!... Tercabut, padan muka! Mulut nak mengunyah tapi tak tau nak makan apa.... Wow...hujan dah turun.... Harap-harap malam ni tidak panas... Tadi tengok drama cina malaysia my family. Tengah praktikal sempat mo fikir 'inilah gadis idamanku...'. Wow...panas saya temgok. Saya tidak pernah begitu. Yang selalu 'wah, handsomenya...'. 'ishh....tidak suka saya...(dalam hati ja)..'. Bisuknya lupa. Saya paling pantang lagi kalau saya keluar berdua with kawan perempuan...dia kata 'kalau ada orang nampak kita, mesti durang fikir kita lesbian'... Mulalah -tive my mind. Menakutkan. Apakah ciri-ciri orang lesbian dan gay? Orang yang saya sangka baik rupanya L. Kawan cerita pula, kawannya berkahwin but G. Akhirnya cerai. Ada yang cakap lelaki yang suka jaga kecantikan diri adalah G. Jadi jangan percaya lelaki handsome. Ya ka? So, dalam pergaulan saya sentiasa takut @ berjaga-jaga lelaki atau perempuan. But in this case...women.. Lelaki suka normal. Kalau suka untuk tutup malu....???... Asalkan tiada sentuhan pasti selamat.


Mkbs - rupanya artis jemputan semanis kurma minggu lalu Ayu Raudha dan bekas suami Rita. Ingatkan laki Ayu. Buka kebetulan tengok sekejap. Tak perasan. Emmm...patutlah meluat dengar bicaranya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou