Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Rabu, 2 Mei 2012

KITTA MOVE CREW


Teringat time form 1, saya guna teknik mewarna ni and saya dapat pujian from cikgu Flavianus. Kenangan yang berharga bagi insan seperti saya yang hate everything about drawing and colouring. Hahaha.... Sekarang ni sedang menonton Showdown 2012 di 8tv. Fuh!...tahun ni semua crew hebat-hebat. Walawei crew budak-budak pun mantap. Namun from 12 crew saya minat giler dengan KITTA MOVE. Saya baru tahu minggu lalu rupanya crew ni from Sabah. And persembahan mereka tadi i like.... Harap KM akan terus membuktikan kemampuan mereka. Brilliants, Maple said. Maka itu i hope this year crew ni can be goes to the finale. Ya. Ooo... Dem Lepak Boy juga have a powerful. Sebentar tadi Maple kata We Taking Over who crew make her shock.... Now, eliminated crew. Alamak Dem Lepak Boy dalam bottom 4. Mengejutkan. Nevermind. Janji bukan KM. Now battle antara Soul Geng dengan EGS Monster. Who's winner? After this DLB dengan Syko Breakest. Hebat-hebat semuanya. Who's will goes home? Paling tidak suka battle. Kenapa tak singkirkan saja crew yang dapat undian terendah? Harap judge selamatkan DLB. I think SB patut eliminate. DLB come on...fight it...where's yours power? Oh no.... Antara SB dan EGS Monster, saya pilih EGS M to top 11. Hope judge chosing same to me.... Crew yang tersingkir adalah NO ONE. Hahaha....tertipu. I know it. Hahaha....


Untuk menyokong crew Kitta Move hantarkan undian dengan menaip SD KM HANTAR KE 33399.


Ok...mo cuci kain dulu...bye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou