Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 29 Jun 2012

Intan Wilayah Timur


Kalasu no ginawo ti tulun. Odipon no magandad. Janji melayu. Jadual pukul 3pm. Dtg pukul 3.39pm. Kenapa inda dtg pukul 5pm saja. Sesat ke atau stokin tak jumpa? Begitulah nasib ikan bilis... Ucapan dia hadihei....lika a prime minister. Mo tetidur aku. But seperkara yang membuatkan saya sedikit sedar bait-bait ucapannya :- mulai april 2012, kita tidak lagi menghantar waran ke luar negara. Maka itu, kerja akan bertambah, akan bertambah sibuk, mungkin akan ada overtime dan mungkin ada pembekuan cuti terutamanya akhir tahun. Alamakkk...kalau bertambah sibuk tu biasa bagi saya...but about cuti i can't. Bikin marah ini... Berani dia mo beku cuti saya?..... Cubalah ada yang mulut senget sebelah. Mo cuba? Eelee...tak akan runtuh jpa ni kalau aku cuti pun.... Lepas tu ada pula dia sebut kuiri audit baucar bayaran tuntutan tabung asean. Fuh! Aku tau baucar aku tu. Habislah skt this year. Tunggu dan lihat.

INTIM - luas. Kelas dgn bilik penginapan jauh. Wawawawaaa.... KA kata exercise. Emmm....yelah. Tadi siang bukan main panas lagi. Skrg really cool. Menggeletar kulit perut. Hahaha.... Badan kurang sihat. Balik dr kelas malam tadi asyik kentut memanjang. Kembung perut. Apa taknya...makan saja. Hehehe.... Harap-harap makanan yang seterusnya akan bertambah sedap. Siut saja kan....

Tidur dulu kio....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou