Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 29 Jun 2012

INTIM - respek!


5S sungguh. Ada yang siap ditanda 'terima kasih kerana menggunakan saya'. Respect!...
Harap-harap sesi hari ni tidak membosankan.

Bikin Panas
Perkara yang bikin panas semalam adalah :- saya tengok meja hujung sana ada dibagi air mineral (cup)... Saya pun katalah 'boleh minta ka..' 'kalau nak tanya cik...' aiyyoo...kena tanya-tanya pula. Habis org lain boleh dapat.... Dalam hatiku 'ceh...sa nda tamahaitu...'. Tapi rakan sebelah saya yang kebetulan pergi ambil air, bagi saya... Hahaha.... Kan sa dapat juga.... Sa minum air pun ada somebody there look at me...why? Maybe cara sa minum so beautiful. I do not know. Dan this morning i hear, actually the mineral water special for urus setia. Ooo... Say sorry... Tapi saya dapat air mineral lagi. Huhuhu.... Penceramah dah pegang mic dan memperkenalkan diri. Power suara dia. Like....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou