Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Khamis, 25 Jun 2009

Aman Dalam Sempit

Hari ni boleh dikatakan hari bahagia atau hari bersenang lenang sebab 80% pegawai dengan pembantu pergi majlis penyerahan tawaran biasisawa di PICC (petang2 begini ambik kesempatan tapuk-tapuk buka internet hehehe..). Kerja pun tidak banyak cuma mengemaskini maklumat dalam sistem dan buku sahaja. Tapi kesiannya dalam bersenang lenang tu, kena take over jaga kaunter pula. Bikin panas ramai pula pegawai yang hantar borang (macam-macam borang)...ada kemusykilan tapi saya jawab 'kalau hantar borang saja boleh tapi kalau ada pertanyaan saya tidak dapat menjawab'....kesian durang. Yang bikin panas ramai pula yang datang... susah juga kalau tidak tahu banyak benda...nanti lepas ni kena belajar jugalah walaupun saya hanya buat kewangan... Semalam tolong durang buat persiapan terakhir tapi saya balik sharp 5 pm (harap2 durang nda marah).
Esok saya ada kursus di IPN, Selangor... tadi jam 11 pagi ada taklimat kursus tersebut. Harap-harap kursus ini dapat memberi banyak maklumat yang berguna kepada saya apalagi ketua akauntan maklumkan tadi auditorium / bilik kuliah tiada penghawa dingin (x aircond) cuma ada kipas bergerak saja dan urus setia pula kata memang panas...huh!!!! macam mana ni? hantam sajalah labu...hehehe.... (sebab i tk redha gi kursus cuti ujung minggu).... kawan-kawan saya pula busy cerita tentang penyanyi Yassin yang sakit mental (ntah betul ke tak...)..macam-macam ada... huh! hari ni gaji ba pula. Kira bajet ko!!...


*****"sedap juga lagu ST12 - puspa tu...."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou