Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Rabu, 11 November 2009

Rindu ka?...


Terharu saya dengan gambar yang diedit oleh adikku yang degil. Nasib baik bukan gambar yang tut...tut...tut.... Whatever i wish you thanks a lot. I miss you all too... So don't forget wait for me...coming soon...


'bikin panas o tadi d opis. Urang gila kuasa tu suda putus wayar kali. Bulih dia kuiri sy. Sy nda paham butul. Dia telingung suda. Yang butul diabilang salah. Oroi moti. Olaid nogia kanto auh nokokito karaja dagai...hehehe kali wayar merah yang putus. Napa nda wayar hitam.... PALUI!!!...)

'Easy Fortune Happy Life'...that's true actually... Sedih pula... Tiba-tiba saya teringat kisah ngeri tu... Pada satu petang ketika bekalan elektrik tiada saya sebenarnya nak ambil minyak tanah tapi terambil minyak petrol. Apalagi meletup dan hampir separuh rumah kami terbakar. Dan mimpi ngerinya anak jiran sebelah yang baru berumur 2 tahun lebih telah terkorban. Sampai sekarang bila nampak kebakaran rasa nak nangis... Sejak kami pindah rumah pada tahun 1991 saya jarang dapat bertemu dengan mereka padahal hubungan kami memang rapat dulu. Alih-alih saya dapat berita anak sulung jiran 'passed away' akibat kemalangan. (Dulu dia hari-hari nak ukur tinggi dengan saya padahal saya memang kecil pun....). Al-fatihah untuknya.


Sekarang saya tengah dengar muzikfm rancangan geng-geng tengah malam. DJ sedang perkatakan tentang azam yang terlaksana atau belum. Ada pemanggil kata azam nak kahwin telah tercapai. Kahwin tu azam ke? (Saya nak tanya lah dengan kawanku Ros tahun depan azam ni masuk dalam senarai eerk...) Ada yang azam nak kuruskan badan tapi setakat hari ni tak tercapai lagi...hahaha... Azam saya dua saja yang tercapai... Bikin panas kawan tanya saya bila azam nak kahwin? Hahaha...itu belum masuk senarai lagi lah... maybe 2011 (kalau hati tak berubah la....). Hish ...the end of this december baru fikir...


Mkbs ; siang tadi my mum ke hospital untuk buat pemeriksaan susulan 'tekanan darah rendah'. Harap semuanya ok.


SO ; i can't to sleep. What can i do?.. Berusaha untuk tidur...cayok!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou