Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Sabtu, 21 November 2009

Segalanya Berkemungkinan....


(Mampukah lelaki ini memimpin Malaysia ke satu tanda mercu yang boleh dibanggakan tanpa lucut di ruang hati setiap insan sepanjang hayat mereka.... Sekurang-kurangnya boleh melahirkan senyuman 55% rakyat Malaysia.... Ayat sinis 'korang ni langsung tak dapat membantu menjayakan misi PM...' Anda macam mana? Ada tak jawapan untuk ayat sinis tu?... )


Keputusan penuh peserta yang layak ke pentas akhir AJL 24.


1) Hujan (aku skandal) ntah di bagusnya lagu ni...


2) Alyah (tak mungkin kerana sayang) saya suka lagu ni. Vokal pun boleh tahan. Tapi wajahnya membosankan...


3) Estranged (aurora) saya tidak tau lagu ni... Kenapa lah vokalis dan pemain drum tu simpan jambang. Serabai lah...tengok dua kali seperti...???


4) Akim (bengang) memang bengang. Saya suka tone suaranya. Kalau bengang dengarlah lagu 'pakai buang'....hahaha


5) Black (aku rindu sayang kamu)...penyanyi realiti tv yang paling saya tak suka... Nda tau kanapa...tak mungkin kerana muka gurutuk dia kan...hahaha


6) Yuna (dan sebenarnya)..dan sebenarnya saya suka tengok rias wajahnya...


7) Tomok (rindu terhenti) walaupun saya pernah 'minat giler' dengan dia dan kumpulannya suatu masa dulu tapi saya berharap dia tak akan menang...hahaha


8) Stacy (pakai buang) ini peserta kegemaran saya. Tahun lalu dia tewas persembahan terbaik dengan FT, harap tahun ni dia akan menang.... 'bulih ba kalu ko...' ko buat butul-butul kio...


9) Aizat (kau aku)

10) Aizat (pergi) mungkin lagu ni terpilih sebagai mengenang arwah Yasmin Ahmad, tapi saya akui lagu-lagu Aizat memang sedap-sedap belaka. Saya tak tengok persembahan Aizat sebab tu tak tau kesilapan seperti dalam ucapannya.


11) Bunkface (situasi) kumpulan ini hanya bergantung dengan kehebatan lagunya. Sekali tengok seperti mayat baru bangkit dari kubur...


12) Faizal Tahir (bencinta) dipersembahkan oleh Shila. Harap FT demam hingga ke kemuncak AJL supaya 'my favourite' boleh menang....hehehe


13) Misha Omar (cinta adam dan hawa) cantik persembahannya.


14) Hafiz (masih jelas) lagunya boleh tahan juga. Rambutnya satu kilang dengan kumpulan Alleycat tapi laluannya masih jelas...


Tahniah diucapkan untuk semua. Terpegun tengok persembahan Dato Siti Nurhaliza. Lebih bagus daripada dalam album.


SO ; mau modop dulu lah. Harap-harap bisuk pagi bangun-bangun terus ada duit depan mata...hahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou