Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Sabtu, 28 November 2009

Tak tergambar .....


(Kalau saja saya boleh terbang pasti kepedihan ini....)


Kalau saya boleh menangis tak henti-henti selama 6 jam, bagaimana agaknya perasaan mak saya? Dia mengecewakan saya. Sungguh mengecewakan. Mengapa dia tergamak buat begini dengan keluarganya? Sepatutnya dia sudah cukup besar dan matang untuk memikirkan yang terbaik tentang hidupnya. Saya percaya akan dia. Walaupun dia selalu buat masalah namun saya tetap yakin dia tidak akan sampai di tahap itu. Malah saya pernah bertengkar dengan adik lelaki saya kerana kepercayaan saya terhadap dia. Tapi tidak berbaloi. Semua tidak berbaloi. Terus terang saya katakan saya tidak boleh menerimanya.


So ; saya harap airmata ni akan berhenti mengalir...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou