Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Selasa, 7 Disember 2010

SALAM MAAL HIJRAH 1432H


Hari ini masuk 1432H tahun baru hijrah kalendar islam. Spectacle saya lebih dulu masuk tahun baru. Cantik ka? Hehe...


Impian saya....saya cuma mahukan ketenangan, kebahagiaan, kesihatan, keberkatan, perlindungan dari Yang Maha Esa buat saya dan keluarga. Mahu mengakhiri dan membersihkan sisa-sisa kesakitan perlahan-lahan. Tetap sederhana sentiasa. Insan yang takut disakiti takut menyakiti takut dianiaya takut menganiaya seperti saya memang patut hidup sederhana. Satu perkara yang saya mahukan adalah lulus peperiksaan kertas 1 KPSL N27. Untuk kepuasan hati saya. I have nothing. I should do whatever that i think. Equivalent!....


Mkbs - kata orang, orang yang kuat berangan takkan ke mana. Betul!.... I'm the one. Saya suka berangan. Berangan mampu mengubati kelukaan dan kerisauan hati saya. So, am i wrong?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou