Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Ahad, 18 November 2012

Muzik-Muzik 2012 Separuh Akhir Kedua


Muzik-Muzik Separuh Akhir Kedua


1) One Nation Emce + Jimmy Palikat - Anak Kampung.
Sa mo lagu ni masuk final. Kalu nda awas tu juri. Hahaha...

2) Yuna - Terukir di bintang.
Saya suka lagu ni.

3) Hafiz + Adira - Ombak rindu.
Saya suka persembahan mereka. Perasaan yang sempurna. Saya aim lagu ni dipilih.

4) Amir Jahari - Tanpamu.
Tak kenal!..

5) Ramlah Ram + Sleeq - Sesaat kau datang.
Emmm....ntahlah. Tak payahlah pilih lagu ni...

6) Diandra Arjunaidi - Angkasa.
Belum layak masuk muzik-muzik.

7) Nera - Hatimu milikku.
Lagu ni menggantikan lagu yang dinyanyikan Shahizey Sam dan Yana. Membuai-buai. Tapi saya tak suka Nera nyanyi putus-putus...ambil nafas di pertengahan perkataan. Tidak sedap didengar.

8) Suki - Terlalu mencintaimu.
Saya suka dengar lagu ni. Vokal suki tampak sempurna. (Vokal hebat pun kalau juri tak pilih lagu tu tiada maknanya). Tapi Suki kelihatan terseksa menyanyikan lagu tu.

9) Tam Spider - Tapi bagaimana.
Adui...skaf siapa si Tam rembat tu? Hahaha... Lagu ni ada harapan sebab lirik dicipta oleh sifu M. Nasir.

10) Bedroom Sanctuary - Lagu.
Tak kenal!.

11) Jacklyn Victor - Sebelah jiwaku.
Emmm...saya rasa lagu ni tidak terpilih sebab sebelah jiwa saja. Sebelah jiwa lagi pi mana? Hehehe....

Artis jemputan Meet Uncle Hussien + Fauziah Gambus. Siapa nama vokal utama MUH tu?....like!!...

Yang Terpilih.

1) ONE + Jimmy Palikat.
2) Yuna
3) Hafiz + Adira
4) Amir Jahari
5) Tam Spider
6) Bedroom Sanctuary

Keputusan muktamad pada 25hb minggu depan. Saya harap lagu Jimmy Palikat, Anak Kampung akan terpilih ke final.


Mkbs - gempak tengok berita PAS doa UMNO, BN hancur. Jadi topik hangat. Hahaha... Terang dan jelas doanya. Yang durang pi buat secara terbuka tu kenapa? Tak baik tau. Nak hancurkan musuh doa dalam hatilah. Ataupun buatlah secara tertutup. Politik punya pasal.Emmm....macam-macam. Perkara biasa. Saya juga begitu maaa...tapi tidaklah doa dalam solat. Selalunya makbul...tapi kalau hati cepat sejuk cepat tarik balik...semua ok.


Huh...internate like rubbish!..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou