Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Khamis, 8 November 2012

USA X-Factor 2012


Sekarang ni musim hujan. Banyak tempat yang dinaikki air. Tanaman banyak yang rosak dan musnah. Amat mengecewakan bagi mereka yang bergantung harap pada hasil tanaman. Rumah-rumah cantik ditenggelami air. Banyak barang turut rosak. Demikianlah kuasa-Nya. Tersirat seribu satu hikmah. Tapi bukanlah saya nak berbicara tentang hujan. Kebetulan terlintas di kotak fikiran.

USA X-FACTOR 2012 SESSION 2

BRITNEY

@Beatrice Miller
@Carl Rose
@Arin Ray
@Diamond White - tersingkir.
Diamond disenaraikan kembali ke top 13. Adakah budak ni boleh mengikut jejak juara musim lalu? Team ni ada dua budak comel. Sederhana saja. Britney macam tidak pandai menilai. Kritik pun ala-ala baik. Kasihan.

DEMI LOVATO

@Jennel Garcia
@Paige Thomas
@Cece Frey
@Willie Jones - tersingkir.
Team ni boleh tahan. Tiga wanita yang berlainan personality kemampuan berbeza. Saya suka Cece...semangatnya kuat tapi kuat juga menangis... Saya juga suka lontaran suaranya walaupun kurang perasaan.

L.A REID

@Vino Alan
@Hate Stevens
@Jason Brock
@Davin Correy - tersingkir.
LA kata JB seorang penghibur dan DC seorang bintang. Dia memilih seorang penghibur. Team ni saya paling tak suka.

SIMON COWELL

@Emblem3
@Lyric 145
@1432 / Lylas
@Sister C - tersingkir.
Saya paling suka team ni. Saya juga suka Simon (hehehe....) Dan saya aim Emblem3 akan menjadi juara. Yaaa!!.... Jika kena gaya dan usaha lebih 1432 mampu menjuarai pertandingan ni. Mereka mempunyai kemampuan vokal yang mantap. Lyric 145 tu ala kadar jer... Siapa yang akan tersingkir minggu ni? Tunggu saja...hahaha...

Uhh... Ketua akauntan akan bertukar keluar. Terima kasih puan. Jasamu dikenang selama-lamanya. Semoga puan akan terus berjaya di tempat baru.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou