Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Ahad, 20 Januari 2013

Good Bye Putrajaya


Tiba-tiba ada pokok dalam bangunan. Pokok betul atau palsu tak tau. Segan nak pi tengok. Orang tingu-tingu ba kenegi. Durang ingat sy student. Adui...mo menipu juga tapi nanti kedapatan bikin malu. Hahaha....
Sakit hati saya. Awal pagi mo pi ERL sakit perut. Cirit lagi tu. Lepas tu sampai di ERL salah laluan. Nak pi Salak Tinggi tapi pi laluan ke Central. Nasib baik tengok tiket. 2 minit lagi ERL nak sampai. Apalagi saya pun berlari...nasib baik sempat. Patut pun saya seorang saja yang menunggu. Yalah siapa yang nak pi Central 6.30am. Nasib juga orang stesen sebelah tengok-tengok. Kalau tak saya tak teringin tengok tiket. Haiyyoo...jienah jienah. Naik bas ke LCCT, dalam perjalanan sakit perut lagi. Ya Allah, tolonglah... Sampai di LCCT sakit perut reda. Pergilah berbaris nak drop bag. Lama tak bawa beg naik airasia. Yang bikin panas baru 7.40am kena panggil ke laluan segera R63. Saya dah berbaris di R52. Flight pukul 9 kot. Nak cepat bagai kenapa? Mula-mula saya buat tak tau...tapi balik-balik pula dipanggil. Saya pun keluar barisan. Ingatkan perut dah tak meragam. Selesai saja drop bag dia mula lagi. Apalagi saya berlari masuk ke balai pelepasan dan pi toilet. Ayoyo...saya duduk lama dalam tandas. Selesanya. Sekali keluar orang berbaris nak masuk tandas. Hehehe...kenapa tak masuk tandas sebelah? Oh ya kutur ba tu tandas sebelah. Sorry... Harap-harap dalam flight nanti perut tak meragam. Ok. Nak berlepas dah. Bye.... Jumpa lagi bulan Februari nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou