Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Khamis, 17 Januari 2013

Hati ???


Hati ingin berbicara....sekali janji kulafazkan akan kukotakan...sekali hanya sekali ini tiada yang lain kali. Khecek...khecek...khecek...khecek...kebingungan... Batu kikir jambatan besi...bobobosan dengan bla bla bla...oh bosan...nung anaru oh longonku ngoyonku gompoto lo tulan nung kotulud oku ngoyonku kibito lo tulan dudunon tanga tuwong....hahaha....a huge dream...imposibble dream...just to serve myself ....dalam aku bergembira kadang-kadang aku sedih juga. Tiada kata mampu kulafazkan.... Post fb myfriend 'maaf ye..chenta limited edisen suda berpunya'....hahaha...harap-harap dia tidak goyah dengan pelbagai godaan. Ingat keluarga tersayang. Kalau ko curang tunggu laitu kilat... Rajin betul ko post di fb. Bahaya itu. Beringat selalu...pemerhati mungkin wujud lagi-lagi ko yang bertugas menjaga keamanan negara. Peace no war!.

Kaulah yang ada selalu menemaniku mendengar kisah pahit manis hidupku...setia menungguku kaulah yang satu menjadi sahabatku....kau ibarat permata dalam kaca yang tidak boleh disentuh...kau yang selalu ada saat semua pergi...seandai kau tahu apa yang ku mahu mampukah membebaskan aku... Inikah cara membalas kebaikkanku...walaupun tiada niat minta dibalas namun sekali-sekala pengorbanan perlu dibayar...jangan terlalu yakin jangan sesekali rasa selesa dengan kebahagiaan yang dibina atas kesusahan orang lain. Kau harus ingat bahagia itu akan pudar suatu ketika nanti.

Tidur dulu lah...pejamkan mata untukku....

Mkbs - menghitung harapan. Berharap pada keajaiban. Kuharap ku masih percaya...selamanya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou