Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Rabu, 13 Mac 2013

Aku Memohon Dan Merayu

Assalamualaikum w.b.t.

Tarikh ini bulan ini adalah hari kelahiranku. Tarikh ini bulan ini umur ku meningkat setahun lagi. Bermakna sudah 32 tahun aku hidup di dunia ini. Syukur al-Hamdulillah dipanjatkan kepada Allah SWT kerana masih memberiku peluang untuk melihat dan menikmati keindahan dunia fana ini. Aku berdoa dan berharap hari-hari seterusnya akan terus memberi makna dalam hidup ini. Kesihatan kukuh yang berterusan, kesabaran yang teguh, semangat yang kuat ketika berhadapan dengan pelbagai cabaran dan rintangan kehidupan. Mencari rezeki, memperolehi rezeki pinjaman Allah semoga kesyukuran sentiasa terpahat di hati dan terucap di bibir. "Ya Allah Yang Maha Pengampun, Engkau ampunkanlah dosa kedua ibubapaku, ampunkanlah dosaku, dosa adik-adikku, dosa seluruh ahli keluargaku. Engkau panjangkanlah umur kedua ibubapaku dan kami sekeluarga. Lindungilah kami sekeluarga jauh dari malapetaka yang memudaratkan. Ya Allah Yang Maha Memberi, aku bermohon kepadaMu, Engkau kurniakanlah kesihatan yang berpanjangan kepada kedua ibubapaku dan kami sekeluarga. Jauhkanlah kami sekeluarga dari perbuatan sihir orang lain. Peliharalah kami sekeluarga agar tidak terjebak dengan perbuatan terkutuk yang Engkau murkai. Ya Allah Yang Maha Pengasih, Engkau murahkanlah rezeki ibubapaku, rezekiku, rezeki adik-adikku dan seluruh ahli keluargaku. Engkau berkatilah rezeki kami sekeluarga. Engkau permudahkanlah segala urusan kami sekeluarga. Ya Allah Yang Maha Penyayang, Engkau bukakanlah pintu taubat dan limpahkanlah taufik dan hidayah kepada kami sekeluarga agar kami terus menjadi hambaMu yang taat dan hambaMu yang bersyukur. Tetapkanlah imanku dan seluruh ahli keluargaku agar tidak terpesong dariMu. Sesungguhnya hanya padaMu tempat aku mengadu dan memohon pertolongan. Ya Allah Ya Tuhanku aku mohon agar Engkau peliharalah keamanan dan kemakmuran keluargaku, kampungku, negeriku dan negaraku. Engkau lindungilah kawan-kawanku yang baik denganku jauh dari musibah dan jauh dari kejahatan yang Engkau murkai. Engkau ampunilah dosa-dosa mereka. Engkau tetapkanlah hatiku agar sentiasa menjaga dan menghargai mereka yang berada disekelilingku. Ya Allah hanya Engkau yang mengetahui dan memahami keinginan dan isi hatiku. Ya Allah aku bersujud memohon dan merayu padaMu. Sesungguhnya hanya padaMu aku bermohon dan meminta". Amiin. SITI JIENAH, SELAMAT HARI LAHIR. Semoga terus sabar pada hari ini dan hari seterusnya. Semoga sinar kebahagiaan terus berada dalam genggaman selamanya. Bersyukur dengan apa yang ada. Jalani dan nikmati hidup seadanya. Redha dengan semua ketentuan Yang Maha Esa. Terima kasih buat teman-teman yang sudi menjadi temanku...melayani kerenahku yang kadang-kadang menyinggung perasaan. Walaupun aku bukan seorang kawan yang sempurna aku berharap persahabatan itu tidak akan berakhir dengan kenangan yang menyakitkan yang membuatkannya terpahat di hatiku selama-lamanya. THANK YOU AND FORGIVE ME. Have a nice dream. 'kita buang semua emosi negatif dan bina kasih sayang dan kesyukuran di dalam jiwa'.

This message has been delivered to your e-mail account by the Celcom Multimedia Messaging Service Centre (MMSC) and was originally sent by subscriber number 6019
You have received this Multimedia Message in your email inbox and it has been reformatted in order to be visible in your email client. However, Multimedia Messages have slideshow like qualities that are best viewed with the MMS capable player located in MMS capable devices or in our Web based MMS Player.
This message can be viewed as it was originally intended
To view this message as it was originally intened click on the button below...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou