Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 8 Mac 2013

Liwat Saiful Bukhari


Azlan membaca kenyataan beliau di sidang akhbar pada 8 Mac, 2013.- Gambar oleh Md IzwanKUALA LUMPUR, 8 Mac - bapa Saiful Bukhari Azlan secara terbuka mengakui hari ini bahawa tuduhan liwat kedua Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah "konspirasi jahat politik" yang melibatkan anaknya.

Dalam satu persidangan banyak-berkawal akhbar di sini,-60-tahun-lama Azlan Mohd Lazim mendakwa bahawa konspirasi telah dirancang oleh pegawai a khas di Jabatan Perdana Menteri dan telah direkayasa untuk mencemarkan imej Anwar dengan pertuduhan lain liwat, pemimpin pembangkang yang kedua sejak beliau kehilangan jawatannya dalam kerajaan pada tahun 1998.

Azlan, yang tidak dengan anaknya pada sidang akhbar yang dipanggil oleh PKR Johari Abdul, memohon maaf kepada Anwar dan keluarga beliau di atas kejadian itu, mengakui episod telah meletakkan mereka melalui banyak kesakitan dan penderitaan.

"Ia adalah satu konspirasi politik untuk mengenakan Anwar untuk kali kedua. Saya memohon maaf kepada Anwar dan keluarganya, "katanya.

Pada 9 Januari tahun lepas, Mahkamah Tinggi dilepas dan dibebaskan Anwar meliwat Mohd Saiful, 27, di sebuah unit kondominium Desa Damansara di Bukit Damansara di sini 15:10-4:30 pada 26 Jun, 2008.

Anwar, 65, didakwa di bawah seksyen 377B Kanun Keseksaan, yang membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebat jika sabit kesalahan.



mkbs : Woowww....politik!...nampaknya ahli politik ni saling kena mengena. Masing-masing tidak mahu mengalah. Lantaklah...tapi yang musykilnya, masa Saiful Bukhari mengangkat sumpah junjung Quran tempoh hari bukankah ayahnya menyokong tindakan itu? OMG!!!!....Berani sungguh mereka ni. Jika tuduhan liwat itu tidak betul maka kedua-dua anak-beranak itu tunggu laknat Allah sajalah. Atau ada lada di sebalik mee. Entah-ntah Saiful tu memang sengaja merancang diperangkap untuk memerangkap orang berkaitan. Mungkin juga sengaja meraih simpati untuk mengalihkan padangan orang terhadap kes pencerobohan di Lahad Datu. (penyokong DSAI senyap jer tu...) Bijak!!!.... Huhuhuhu... Saya tidak sabar nak lihat jawapan balas sidang akhbar ini.... Tunggu siapa yang kena. Siapa yang bersalah pasti ada hukumannya. Apa-apa pun saya sudah tidak percaya lagi dengan DSAI ni. Dalam hati dan doa saya 'jika dia sememangnya untrusted person, mohon Allah bisukan ia pekakkan telinganya dan butakan matanya. jika dia hamba Allah yang jujur ampunkanlah dia berilah hidayah kepadanya agar dia terus memelihara kesucian agama, bangsa dan negara malaysia...'.

*biasanya orang yang menyokong dia ni adalah orang yang pernah dan sering kecewa kerana gagal (tahap gileerrr) mendapatkan sesuatu yang diimpikan. Impian tinggi menggunung buat kerja sikit nak ganjaran lebih...bila tak dapat terus berpaling tadah. Kata somebody 'itu tandanya orang yang tak tahu bersyukur. Ingat orang yang begitu selamanya tak akan hidup tenang'. Huhuhuuuu..... Hanya Tuhan yang tahu dan menilainya. Yang penting sekarang krisis pencerobohan Lahad datu dapat diselesaikan. Kalau mau berbunuhan lepas kes Lahad Datu selesai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou